Pharmaproducts

Pastoor Paquaylaan 81
3550 Heusden-Zolder

Telefoon : 011/57 25 34
contact@pharmaproducts.be

 

Wachtdiensten :

Wachtdienst Apothekers

 

Geschillenbeslechting:

In geval van geschil bestaat er een ODR-platform (Online Dispute Resolution) die erop is gericht om de consument en de onderneming zowel op nationaal als grensoverschrijdend vlak hun onderlinge geschillen op een snelle en efficiënte (lees: online) wijze te beslechten: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Deze instantie zal als een scheidsrechter optreden om zo een oplossing te bieden. Het platform is zowel gebruiksvriendelijk als meertalig.

Het systeem kenmerkt zich door vier stappen:

1) Consument vult een klachtenformulier in en stuurt deze in.

2) De klacht wordt doorgestuurd naar de betrokken onderneming, die een ADR-entiteit voorstelt aan de consument.

3) Van zodra de consument en de onderneming akkoord gaan over het feit een ADR-entiteit deze klacht te laten behandelen, zal het ODR-platform het dossier automatisch doorzenden naar die ADR-entiteit.

4) De ADR-entiteit handelt de zaak volledig online af en verbindt zich ertoe een oplossing te hebben binnen de 90 dagen.

Geschillenbeslechting

 

Een antwoord op uw vraag kan u vinden onder VRAGEN (FAQ) of stel ze ons per mail :


Contactformulier

* Verplichte velden: